ISO 10002

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (ISO 10002)

ISO 10002 kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemidir.

  • ISO 10002 ile bağlılığı artırarak, müşterilerinizi elde tutmanız kolaylaşır.
  • ISO 10002 ile müşteri geri bildirimleri sayesinde firmanızın vizyonuna yön vermeniz kolaylaşır.
  • ISO 10002 ile personelinizde şikayetlerle ilgili bilinç ve dikkat oluşur.
  • ISO 10002 ile kuruluş itibarınız artar.
  • ISO 10002 ile şikayet tekrarları azalır.
  • ISO 10002 ile müşterilerinize önemsendikleriniz hissettirirsiniz.

ISO 10002 ile müşteri memnuniyeti ve bağlı müşteri portföyü sayesinde uzun soluklu karlılık elde ederek hizmet sektöründe isim yapma imkanına ulaşırsınız.

Müşteriler sağladığınız hizmetlerden giderek daha fazlasını bekliyor. Rakipleriniz bu beklentileri karşılamak için daha çok çalışıyor. ISO 10002 uluslararası müşteri memnuniyeti standardıyla siz de başarabilirsiniz. Kendi şikayet yönetim sisteminizi kurmanız için esaslar koyar, şikayetleri, nedenlerini ve nasıl giderileceklerini belirlemenize yardım eder.

ISO 10002 şirketinizde geliştirebileceğiniz ve nihayetinde şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olur. Standart müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlar, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına yol açar.

Targets